| Zprávy | Názory, náměty, polemika | Z historie Žirovnicka | Žirovničtí autoři | Fotoarchiv | Romány zdarma
Kulturní akce


































Do této rubriky můžete vložit jakoukoli zprávu, názor, námět, či oznámení, v přiměřené délce. Provozovatelé si vymiňuji nevhodné příspěvky odstraňovat..

Formulář pro vložení reakce
Název reakce
Text reakce

vepiš číslo dvacet osm

Zprávy


25.01.2021, 19:33
Nová Včelnice a sochy ze sněhu.
V Nové Včelnici mají moc šikovné sochaře ze sněhu. Škoda, že v Žirovnici nikdo tak šikovný není. To co se tu objevuje kolem Žirovnice, těm sochám ve Včelnici nesahá ani ke kotníkům.


24.01.2021, 14:59
Staré lyže.....
A víte, že jsem tam už v minulosti byl? Hrobka je vlevo od vchodu do kostela a po architektonické stránce je hodně ceněna. A víte, co jsem se tam dočetl? Prozradím Vám to: MUDr. Karel Eckschlager (21.6.1893 - 30.6.1959), Blažena Eckschlagerová, roz. Novotná (26.4.1904 - 31.7.1992), prof. ing. Karel Eckschlager DrSc. (12.6.1927 - 11.11.1994). Posledně jmenovaný byl chemik a možná Vás bude zajímat, že napsal třeba odbornou publikaci Chyby chemických rozborů (byla opakovaně vydaná) a víte pod jakým příjmením? Hádáte správně: Eckschlager. To doporučení k návštěvě počáteckého hřbitova platí spíš pro Vás. Vlčí mlhu jsem měl těžko. Navíc to tam máte asi blíže než já ze Žirovnice či z Jihlavy. A ten článek jsem napsal jako MiPo. Na Vašem místě bych se zde navíc omluvil za tuto unáhlenost panu Miroslavu Petrů, jinak MiPe, mohl se ho tento Váš příspěvek případně dotknout a s věcí nemá (na rozdíl ode mne) nic společného.
MiPo

25.01.2021, 10:50
Staré lyže...
Vážený pane Mi-Po(nebo Mi-Pe?)Pochybuji,že jste u hrobky byl.Datum narození a úmrtí máte sice správné ale příjmení tam jsou víte jaké?Hádáte správně Ekšlágr.Pouze u dětí MUDr Ekšlágra,Karla a Blaženy je uvedeno Eckschlager.Ti zemřeli po roce 1989 a začali se hlásit ke svým německým předkům.Přeji hezký den a mysím si,že to k danému tématu již stačí.


24.01.2021, 13:23
Staré lyže...
Vážený pane Mi-Pe.Než začnete někoho osočovat z komolení příjmení,měl by jste si o tom něco zjistit.V článku zmiňujete publikaci K.Chadima kde na str.87 jsou vzpomínky p.Ekšlágrové.V knize P.Mazance a A.Karbaše Taktéž tam byli na str.197 je uvedeno Eckschlager(příjmení také psáno Ekšlágr nebo Ekšláger).Obtěžujte se prosím a navštivte počátecký hřbitov a na hrobce vedle vchodu do kostela uvidíte nápis rodina Ekšlágrova.

25.01.2021, 12:48
Dobře
Tak nějak odhaduji, že jste z Počátek. A i kdyby ne, je to jedno ... nedejte se.
Osobně nevím, nakolik Počátečtí sledují zdejší stránky, ale Počátky jsou dneska jiné než kdysi. Je tam hodně srandy , když ji zrovna nezakazuje podsvinče mluvící rusínsky.
Je dobře, že se tu objevil odkaz J. Preissingera - 21.21.21.
V rámci svých možností jsem ho šířil dál.
A měl i ohlasy. Preissinger dělá skvělé fotky a nenosí v hlavě staré animozity.
Čtyřkundí - Počátky, Žirovnice, Kamenice nad Lipou, Nová Včelnice - si je v současné velké řiti totálně rovno.


24.01.2021, 09:23
Nalijme si čistého vína
Děkuji Ti Mirku za Tvou reakci nejen na můj předchozí příspěvek, ale vlastně na celý podnět jako celek. Pozorně jsem si přečetl, co píšeš a rozumím Ti. Oslovuji Tě tady jménem a volím tykání. Znám styl Tvého psaní, protože nepravidelně Žirovnické ohlasy čtu a Ty do nich už dlouho přispíváš. Tedy tuším či spíše vím, kdo je MiPe a Ty jistě tušíš, resp. víš, kdo je MiPo, i když styl mého psaní neznáš, protože sem přispívám jen pár dní. Navíc nalijme čistého vína případným čtenářů naší probíhající diskuse i v tom, že se známe od dětství, byli jsme hodně blízkými kamarády a pak se naše cesty rozešly. To se někdy stává. Ale myslím, že je na co vzpomínat, i když to bylo jen dětství. Bylo by tedy hloupé si vykat a dělat dojem, že o sobě nevíme. To jen na okraj, protože další moje slova budou patřit hlavně Tobě.
Hned zkraje píšeš, že nikdo nikomu v ničem nebrání. Souhlasím. Hlavní iniciátor zemřel, jeho přítelkyně ze Žirovnice odešla, jeho rodiče už také nežijí a žádná jiná reálná hrozba tu není. Snad není. Jde tedy "jen" o to, zda I.J. o tuhle Tvou (naší) pravdu po tom všem, co jsem se až dodatečně dozvěděl, vůbec stojí. Já sám to nevím, jen to tuším. Proto jsem vyjádřil souhlas s příspěvkem nadepsaným Iva. Zjistit její současné stanovisko ke všemu, co se zde v minulosti odehrálo, by bylo možné snad jen nějakým slušným a tedy ohleduplným dotazem na ní samotnou. Víš, pokud by o to skutečně stála, nemyslím si, že s ohledem na smutnou současnost by udělení čestného občanství bylo fraškou. Vždyť by mohlo jít akt takřka intimní (teď se usmívám nad tím, co jsem napsal a Ty víš proč), který by nevyžadoval zaplněnou žirovnickou sokolovnu a srdečnost by mu přitom nechyběla.
Je samozřejmě pravdou, že Žirovnice má další rodáky či jsou s ní jsou spojena nějakým významným způsobem jména osobností, které zde místo narození nemají. Jako hodné čestného občanství či možná nějakého ocenění uvádíš dvě jména, která dobře znám a vím, čeho ti lidé dosáhli. Pokud jde ale jen o mne, tady bych ponechal případnou iniciativu a rozhodnutí jen na Žirovnici bez vlastního angažování se. A uvedu Ti i proč. Prostě pro, že k oběma nemám takový vztah jako k I.J. Natvrdo řečeno, nezáleží mi na tom. Je to asi k nim nespravedlivé, ale z mé pozice je to prostě tak.
Pokud jde o můj současný postoj k mé iniciativně případně udělit I.J. čestné občanství, dostal jsem ten nápad náhodně, když jsem při své práci narazil na údaj o jejím narození. Podstatu problému jsem znal, ale zdaleka ne všechny podrobnosti, protože tady už léta nebydlím (přesněji od roku 1988). Udělal jsem to jak se říká bona fide. Bylo to unáhlené a sám sobě přiznávám, že bych to nyní už neudělal. Už proto, že by to mohlo způsobit případně problém či starosti tomu, kdo si to vůbec nezaslouží. Jistě víš, že tím myslím přímo I.J.
Na závěr uvádíš, že při rozhodování o udělení čestného občanství by měla platit věcná kritéria a já s Tebou souhlasím. Vycházel jsem právě z nich. Pokud uvádíš ve vztahu ke mně, že by nemělo rozhodovat emotivní hledisko, pak mi křivdíš. Asi si jinak pochopil mou zmínku o názvu její hry v roce 2002. A proč jsem se o tom zmínil? Prostě proto, že život někdy tropí hlouposti a to se stalo právě v jejím případě.
Zdravím Tě a měj se dobře. Milan


25.01.2021, 17:08

Dodatečně se omlouvám za neosobní reakci, Milane. Jen výjimečně okolností mohly zpusobit, že žáci Heleny Zelingerove našli společnou cestu až u fotografa M.K.

25.01.2021, 11:45
Opožděně, ale důvodně
Zdravím. K Ohlasům jsem dostal se dostal později, a to ještě obtěžkán starostmi o zítřek-dnešek. A bylo to docela náročně.
Právě teď odpovídám z otevřené hospody. Dorazil akorát na otevíračku. Pojedl jsem a nyní si dávám druhou /vynikající/ Plzeň, která stojí stejně jako v Artabanu - 49,- Kč, jestli se nemýlím.
Možná zasedne i politbyro, jestli to situace umožní. Není tu plno, ale ani náhodou tu nejsem sám. Vynikající výhled, příjemno , útulno. A zajímavé holky. Věkový mix a další a další lidé přicházejí.
Víš, my dva svět vnímáme ... každý asi trochu jinak. Mám pocit, že se docela zabýváš minulostí. Nic proti tomu. To je nutné - už dlouho se to komentuje klasicky. Mě samotného zajímá spíše stav režimu, ve kterém zatřepu bačkorami, a hlavně - v čem budou vyrůstat mladí a jejich děti. A to je hodně hmm , chro chro ... znepokojivé, jak by cigaretově sípal VEŠkrna.
Upřímně řečeno, abych se neblamoval stran Ivo Dvořáka, tak jsem se ujistil přímo u Pra-zdroje.
V nějakém zámyslu, jehož technická realizace jde úplně mimo mě /stránky PO-ŽI/ jsme s M.K. zvažovali základní informační zpracování osob, které měli-mají k Žirovnici docela zajímavý vztah. Nemusí jít nutně jen o rodáky. Ale nevzpomínám si, že bychom řešili něco, co se neobejde bez rozhodnutí Městského úřadu. A ačkoli můžu působit jako anarchista, tak záležitosti tohoto druhu bych já osobně neřešil formou místní mediální deklarace. Za bolševika se tradovalo, že žije od výročí k výročí, aby se nakonec ukázalo, že dnešní bolševik dělá to samé. Už brzy bude Valentýna prdelatého. To není nic osobního, jen chci říci, že pro mě osobně jsou důležité výsledky nikoli v konkrétním čase, nýbrž vůbec v nějakém.
Proti Ivě Janžurové nic nemám, ale kupodivu o Žirovnici jsem v Praze zakopával na každém kroku i bez ní. A v dnešní době podobně. Studio Miloše Dodo Doležala to obstarává docela obstojně. A nejen ono. Ryby, houby, vzpomínky, chalupy ...
Co nakonec? Přání normálních časů, v nichž se bude dařit i možnému řešení žirovnických reálií.
Jinak vás mám všechny pozdravit od okolních stolů, což tímto činím.



23.01.2021, 20:36
Pár posledních slov k Ivě Janžurové
Vážení přátelé, děkuji za Vaši odezvu v této sekci Žirovnických ohlasů na můj příspěvek, který se týkal nadcházejícího životního jubilea herečky Ivy Janžurové a byl zveřejněn v sekci Zprávy. Dalších ohlasů se mi dostalo z osobního styku s Vámi, když někteří odhalili mou identitu. Šlo o příznivé reakce, něco nového jsem se i dozvěděl a o to větší radost mám. Po tom všem příspěvek zde uveřejněný 19.1. pod nadpisem Iva beru, jako by ho napsala sama Iva Janžurová (ve skutečnosti pochopitelně nenapsala, je to jen přirovnání) a zdá se mi pro situaci kolem ní zde v Žirovnici takřka symbolický název hry, se kterou se zde v roce 2002 představila. Název hry zněl "Vrátíš se ke mně po kolenou" (chápáno ze strany její i jejího rodného města). Je smutné zjištění, že člověk, který své rodné město takto proslavil, nikomu zde sám neublížil a za své rodiče nemůže, se nakonec kvůli jedinci či pár jednotlivcům může i důvodně obávat návratu do něho.
MiPo

23.01.2021, 21:44
Nalijme si čistého vína
Nikdo nikomu v ničem nebrání. A pokud snad přece, tak to nejsou žirovnické reálie, nýbrž státní korona stav , který podle vládních Nostradamů potrvá ještě tak dva roky nejméně. Za situace, kdy žijeme ve fešáckém koncentráku, a s už připraveným respirátorem na příští týdny, když rouška zjevně tedy nesplnila účel, tak nějaké plány na nějaké výročí jsou dost nejistým podnikem. V Artabanu nehrál Dobeš, jeho noví majitelé by sice jistě rádi otevřeli , ale mohli by také nakonec skončit v kriminálu. I kdyby se sláva konala, tak v přikázaném módu odstupů a respiračních předpisů, půjde především o frašku. Jistě to bude velmi srdečná záležitost.
Kromě toho Iva Janžurová není jediným významným člověkem, který má či měl co do činění se Žirovnicí.
Pavel Roučka /grafik/ se sice narodil v Praze, ale prakticky celé léto tu býval pečený vařený. I se svojí Danielou.
A pak Žirovnicí prakticky zazděný a zasklený – Ivo Dvořák - „ Nejlepší sommelier na světě zahájí druhý ročník Festivalu vína v Táboře „.
Pokud jde o Ivo Dvořáka, tak to není žádné béčko ani česká celebrita, nýbrž …
Ivo Dvořák
Vice prezident Asociace sommelierů ČR
Jedenáctinásobný vítěz sommelierských soutěží v ČR
Vítěz Mistrovství světa Habanosommelier Havana
Soudní znalec v oboru víno a ostatní alkoholické nápoje
Absolvent WSET Advanced, London

Nejdříve by se měla udělat celková revize významnosti jednoho každého a teprve pak by se měly utvářet nějaké závěry v kontextu Žirovnice. Především pak z věcného a nikoli emotivního hlediska.
MiPe


23.01.2021, 18:49

www.sciencecafe.cz

https://www.otevirame.cz


23.01.2021, 18:22

https://www.chciplpes.cz


22.01.2021, 10:52
Nečekaný objev
https://vysocina.rozhlas.cz/nalez-starych-lyzi-na-pude...
Nález starých lyží na půdě domu v Počátkách zřejmě změní historii lyžování na Vysočině


21.01.2021, 17:19
Přetížené nemocnice
https://otevrisvoumysl.cz/james-corbett-tanec-pro-lekare-parodie/


21.01.2021, 09:14
???
https://www.youtube.com/watch?v=UPFfxcOpmEo&ab_channel=JosefPreisinger

21.01.2021, 16:31
Opravdu
Ve Sněmovně už se to rve jak na Ukrajině. Tomu říkám památný den.


19.01.2021, 22:38
Iva
Všichni víme o co jde a že za to nemůže. Nechte jí být a neuvádějte jí do zbytečných rozpaků. Někdy v budoucnu by tu měla mít svojí ulici.

20.01.2021, 08:21

V Nové Včelnici má její rodák Rudolf Hrušínský pamětní desku na domě. Také si myslím, že tato nebo podobná forma je adekvátní. Není třeba hned po česku volit devótní formu. Doba se mění a s ní i vnímání některých počinů. Nebo ještě jinak - méně je někdy více. Dohadování nad formou a její velikostí může úplně zabít účel. Krajně nedoporučuji pojmenování místních divadelních ochotníků po Janžurové. Hrála tu snad někdy divadlo? Jsou snad žirovničtí divadelníci letištěm v Ruzyni?
Ulice není špatný nápad, pamětní deska uvnitř nebo vně Městského úřadu i s dalšími rodáky, jako je např. Milan Mach, by mohla být také odpovídající formou. Umístit totéž třeba na Zámku není rovněž od věci.
Nejhorší ze všeho může být hádka nad záměrem. - Uměřenost by měla hrát svoji roli.
Já osobně jsem Janžurovou viděl v Žirovnici naposledy na Perleťovém poháru ve slavných časech. Byla tu i s dcerami. A pokud mám správné informace, tak Janžurová má letní chalupu někde nedaleko. Možná blíže něž bychom čekali.
Tak například Karel Gott jezdil za svého života, ale už v době nemoci, do Bednárečka. Miroslav Donutil s partou jezdili ke Strmilovu, a nebožtíci Miloš Kopecký a Věra Chytilová si spolu uživali v Kunžaku.



19.01.2021, 09:54
Jiní za nás
https://www.youtube.com/watch?v=cpC0ScTH3kM


19.01.2021, 09:53
Jiní za nás
Velmi zajímavý záznam Žirovnice. Rok 2013, a nebýt kačen, tak jde o město duchů. Autor měl snímky podložit jarní skladbou Rolling Stones - Ghost Town. Bylo by to stylovější. A přitom současné.
MiPe


18.01.2021, 21:58
POKUD JDE O IVU,
navrhuji, aby se po ní jmenovalo naše ochotnické divadlo. Nic tomu nebrání.

19.01.2021, 09:14

Tak z toho bude mít určitě radost.


18.01.2021, 20:06
Iva Janžurová
Když asi před dvaceti lety vystupovala v sokolovně s dcerami a Stanislavem Remundou měla obrovský úspěch a dojatá tehdy prohlásila,že už nebude trucovat a do Žirovnice se bude zase vracet.Uvažovalo se i o výstavě obrazů její maminky.Bohužel se začal angažovat člověk,který se cítil ukřivděný jejími rodiči.Potom si už cestu do Žirovnice nenašla a nejspíš nenajde.

19.01.2021, 17:57

Obrazy byly nádherné doufám, že jsou někde uložené, byl s nimi obložen křížek na 1. máje, aby nebyl vidět na autobusovém nádraží.


18.01.2021, 16:40
Pro MiPo
Pekne napsane,souhlasim se vsim,ale chtelo by to poslat nejaky oficialni dopis na MěÚ. Preci jen tady to muze upadnout v zapomneni.


17.01.2021, 01:19
Robert Křesťan
Jezdí do Žirovmice stále. Naposledy byl na svatbě která se konala na Budíně.


14.01.2021, 19:03
Křížová cesta nad Budínem
Kdo se tam dnes projde, tak neví jestli má brečet, nebo se smát.


13.01.2021, 18:52
strana 3 lednový Žirovničan
"Tímto Vás zveme ke spolupráci v rámci neformálních pracovních skupin zaměřených na různá témata."
Napsala jsem podle pokynů na info@viarustica.cz. Přišla odpověď. Budu zařazena do skupiny "rozvoj obcí" s tématem dopravní obslužnost.
Zapojíte se do spolupráce při přípravě Strategie komunitně vedeného místního rozvoje pro období 2021-2027 i Vy?
Jaroslava Cabadajová

16.01.2021, 17:20
Oficiálně
https://manifest.cz

15.01.2021, 08:00

Je dobré, že alespoň někde bude mít Žirovnice zástupce, který bude ochotný občany informovat. Z obce se nedozvíme nic.

14.01.2021, 09:11

Myslím, že by nebylo na škodu vyvinout iniciativu - Otevřeme Žirovnici. To není nic proti místní samosprávě. Ta trpí vládním kreténismem stejně jako všichni ostatní. Je známé právní stanovisko, které to umožňuje a není přitom v rozporu s nálezy Ústavního soudu.
Dlužno podotknout, že vládní kreténismus je jen součástí celoevropského hajlování.


12.01.2021, 09:08
Výsledek této diskuse:
Je to jasné, že se tu v Čechách nedohodneme a rozhodnou zase za nás jiní. Po kolikáté už? A s jakými následky? To vidíme už teď!

12.01.2021, 11:13

Dokud nepřijmeme euro, tak máme vše ve svých rukách. Po přijetí eura by už o nás rozhodovali šílenci z eurozóny.


11.01.2021, 02:52

09.01.2021, 20:59 Meleš blbosti. Tlačí to hlavně banky které si za každou transakci budou strhávat poplatky a úroky na 2 tisíce euro půjdou do mínusu. Dále tě budou mít zcela pod kontrolou, protože budou vědět kde se pohybuješ a za co utrácíš. To samé bude policie a vládnoucí politici. Nemusí ti dát pod kůži ani čip a budou vědět úplně vše. Budou z nás otroci.

11.01.2021, 22:24

Nejsou náhodou náckové a fašouni Němci, Suděťáci a Čeští kolaboranti. A ty idiote jsi ECHT vlastizrádce!!!

11.01.2021, 22:12
Pražák
Jaký máte názor na Istambulskou smlouvu?

11.01.2021, 21:59

11.01.2021, 21:54 Protože mi nesaháš ani po kotníky, nejsi hoden mé odpovědi. Jsi jen bezvýznamná nula.

11.01.2021, 21:54

Ty ses takovej místní fasounek. Sám si chceš dělat svoje a druhým nakazujes, co mají dělat. Okruh tvých problémů je úměrný výši blbosti, kterou stacíš zabalit do několika vět. Máš problém? Tak se odstehuj. Otázka je kam? Tvůj mobil nikoho nezajímá, stejně jsi navalenej na Facebooku.
A tvoje svoboda? Ta je úměrná míře pomatenosti s jakou urgujes německé reparace. Bez, a vyres to. Fasoune.

11.01.2021, 20:49

11.01.2021, 15:20 Ty jelito, dnes je jen má volba kam si vezmu mobil a kam ne. A je jen moje volba kdy použiji platební kartu, kdy internetové bankovnictví a kdy platím v hotovosti. Je to má svobodná volba!!! Za přijetí eura a tím pádem se z nás stanou otroci budeme vděčit voličům trojkoalice (ODS, TOP, KDU-ČSL) a dvojkoalice (Pirátům se Starosty). Svojí budoucnost má každý ZATÍM ve svých rukách!!! Pokud budete volit tyto dva slepence, tak počítejte i s invazí muslimských a afrických nelegálních ekonomických migrantů. A za třetí zrušením Benešových dekretů a následné odškodnění Českou republikou z vašich daní Sudeťákům místo toho, aby nám Němci vyplatili válečné reparace v hodnotě dnes již téměř pěti bilionů.

11.01.2021, 15:20

Máš mobil, ty diskusní vemínko? Samozřejmě že ano. Tak tě sledují i bez toho, aby ti cpali digitální peníze. A platební kartu máš taky. Možná celou sadu. Na co si vlastně stěžuješ?

11.01.2021, 09:26

Až budou všude digitální peníze, kde se budou prát ty natištěné? A až vypadne elektrický proud, tak se bude kontrolovat co? Tvoje boxerky?


08.01.2021, 22:27
Co se stane, když vyhraje ODS, TOP, Piráti, STAN a KDU-ČSL
Přijmeme statisíce muslimských a Afrických uprchlíků. Zruší se Benešovi dekrety a začne odškodnění Sudetských nacistů. Přijmeme EURO a tím se již nikdy z třetí říše nevyvážeme.

11.01.2021, 11:08

Asi proto, že jsi idiot který to málo co si umí zapamatovat ještě vše smotá a převrátí.

10.01.2021, 13:28

Vidíte? Ti primitivnější to nechápou. Dělí se pořád na levou a pravou. Možná to nechápe ani náš stát a ani Evropa. Je to zatím dost skrytý boj mezi Čínou a Amerikou, v němž pomohla zvolit Bidena komunistická pátá kolona jíž vévodí Black Lives Metter. Covid ze střední třídy udělá chudáky, zkrachují malí podnikatelé. Bude to dovršeno robotizací a digitalizací měn, kde už dolar nebude na prvním místě. Takové jsou prognózy lidí, co do toho vidí.

09.01.2021, 21:15

Píšeš dobře, ale co tím chtěl básník říct?

09.01.2021, 20:59

Covid záležitost je ve skutečnosti deka, která má přikrýt mnohé, ale hlavně boj hotových peněz s bezhotovostním platebním režimem.
Ve světě se pere hromada špinavých peněz, z čehož je živa spousta bank. A ty se nehodlají vzdát. A nestojí o to ani narkomafie ani černé fondy Pentagonu. A podobná verbež.
Ne všechny banky mají stejnou startovací pozici jako karetní hospodářství. A to už má za sebou krachy, ve kterých přišli o peníze i Češi. Stalo se v sousedním Německu. Podvádí se a lže. Je to norma systému. Další komplikací pak je existence kryptoměn. A vůbec nejde jen o bitcoin. Kde bude tento stát brát peníze na náhrady, když současný koncentrák má trvat další 2 roky minimálně? Cash flow se proměnilo ve vyschlý potok a tak se budou točit rotačky na ničím nekryté peníze. Na podzim tohoto roku dojde na přídělový systém, pokud stav zůstane takový, jaký je teď.

09.01.2021, 18:39

Pokud vyhraje dvoukoalice a trojkoalice demožumpy, tak přijmeme nejen Euro, ale do roku 2030 přijdeme o papírové peníze a veškerá platba bude jen elektronická. Budou o vás vědět úplně vše.

09.01.2021, 07:25

Magor ses ty. Diskusi vnímáš jako kadrovackou pakarnu. Patrně miluješ modrou, ale pocházis z bolševického chlivku. Běž a polib Bidena a Lejnovou. Čekají na to.

09.01.2021, 07:23

Asi to tak dopadne, až na to euro, chystá se celosvětová digitální měna.

09.01.2021, 06:59
Dej
si studenou sprchu ty fantas magore.


08.01.2021, 22:25
Co se stane, když vyhraje ODS, TOP, Piráti, STAN a KDU-ČSL
Přijmeme statisíce muslimských a Afrických uprchlíků. Zruší se Benešovi dekrety a začne odškodnění Sudetských nacistů. Přijmeme EURO a tím se již nikdy z třetí říše nevyvážeme.


07.01.2021, 08:47

https://www.youtube.com/watch?v=g_YqnHue86Q


06.01.2021, 20:45

Velmi doporučuji ke shlédnutí. Je to na každém z nás.

https://www.youtube.com/watch?v=fCTDZsAymBg&feature=emb_logo


07.01.2021, 08:31

A něco konkrétního by nebylo? Například - v čem?

07.01.2021, 07:05

Je to demagogie!


05.01.2021, 21:02
Nalijme si čistého vína.
Předem chci všem popřát hlavně zdraví a vnitřní pohodu. Covid je 1000 nakažlivější jak SARS, ale není důvod k panice. Jak rychle se šíří, tak rychle oslabuje. Čísla mrtvých na COVID jsou minimální. Z devadesáti procent jsou to lidé kteří by v tu dobu stejně umřeli, ale měli i covid, takže je hned dají do statistik. Větší problém pro rok 2021 je neschopnost "TŘETÍ ŘÍŠE" aneb "EU" která se vyprdla na ochranu Evropanů před "TROJSKÝM KONĚM" v podobě Afrických a Muslimských hrdlořezů, který se nazívají jako uprchlíci. Nezyzkovky placené i z našich daní pod rádoby hezkými jmény jako jsou "Lékaři bez hranic" atd které spravuje SATAN Soros. Soros založil v Bruselu i Evropské Piráty. Naše odnož vedená Bartošem, který je stoupencem fašistické ANTIFI si tu hrají na ajťáky a zástupce mladých. Jaký zákon pro mladé prosadily? A demožumpa? Všichni si pamatujeme co dělala ODS, TOP A KDU-ČSL v době krize. Všem zdanila platy o 25% a důchodcům vzala za každou položku na receptu 30 korun. Tyhle z demožumpy fakt chcete? Zlatej Babiš, mladý Klaus a Okamura, kteří chtějí silný český stát a ne jen aby jsme byli smetištěm EU.

06.01.2021, 08:41

Když tak znalecky naléváš čisté víno, tak v Žirovnici založ odbočku hnutí ANO. Už je na to nejvyšší čas. Hodila by se i v pozdějších komunálních volbách, aby lidi nemuseli volit pořád stejný nýmándy.


03.01.2021, 11:28

https://www.youtube.com/watch?v=uAJj2wp9sEc


03.01.2021, 11:14

Úvod do teorie roku 2021. Držet hubu a krok. Není to nějaké povědomé?
https://www.youtube.com/watch?v=hh6JfrzB2PU


02.01.2021, 19:01
Vybouchali jsme si
Ano vybouchali. V Žirovnici se opravdu hodně bouchalo, ale to jen svědčí o tom, že tu máme hodně impotentů, nebo zamindrákovaných idiotů. Světová studie zjistila, že tento druh zábavy provozují jen lidi, kteří ostatní neumějí zaujmout jinak.


02.01.2021, 13:30
Novoroční anketa Ohlasů
Je veřejná autobusová a vlaková doprava známkou bohatství služeb pro obce nebo známkou chudoby obyvatel Žirovnice, Počátek a Stojčína?


05.01.2021, 11:00

Páteřní linka Pelhřimov-Počátky-Žirovnice-Jindřichův Hradec měla být představena všem obcím. Obce byly pozvány v roce 2017 i v roce 2018. Ale ze Žirovnice nebyl ze strany zastupitelstva zájem pozvání na seznámení s linkou přijat. Na veřejných jednáních zastupitelstva Žirovnice se tato záležitost zatím nevyřešila. Je v zájmu občanů, zejména starších, tuto linku zprovoznit.Měl o to usilovat zejména starosta města Milan Šmíd, aby se to podařilo do příštích voleb zastupitelstva města vyřešit a Žirovnice se nestávala čím dál víc městysem, odkud se nedá téměř nikam veřejnou dopravou dostat.

03.01.2021, 08:36

Do roku 2020 ze spojů do Jindřichova Hradce zbyly takové, že buď odjedete nejpozději ráno v 7:14, nebo v 16:10. A osobní vlaky se ke dni 13. 12. 2020 zrušily úplně. I když zůstaly vlaky rychlíkové, starší osoby do nich nenastoupí, protože nejsou uzpůsobená nástupiště.
Směr do Pelhřimova je výborně pokrytý z Počátek a zpět do Počátek. Logické návaznost se Žirovnicí chybějí (každodenní čekání v obou směrech 20 až 30 minut v Počátkách na další spoj.


29.12.2020, 16:00
Před časem
jsem si přisedl v Artabanu ke stolu, kde seděl žirovnický farář. Hovořili jsme asi hodinu a v mnohém jsme si velmi rozuměli. Nakonec jsem se ho zeptal, v čem vidí, z pozice lékaře, spisovatele a kněze, problém současné společnosti. Čekal jsem, že se mi dostane nějakého náboženského vysvětlení. Nedočkal jsem se ho. Odpověděl zcela realisticky. Vzpomínám si asi v tom smyslu že ...jsme jako hodně špatní hokynáři. Počítáme jen to, co jsme získali, ale nepočítáme to, co jsme ztratili. Ztratili jsme mimo jiné i schopnost kritického myšlení a odvahu klást si neustále otázky. Je prý nám, bohužel, příliš jasno.

30.12.2020, 18:55

Poprvé od revoluce může rada ČT tu žumpu lží a nenávisti vyčistit a vše zprůhlednit, tak jsem na to zvědavý.


28.12.2020, 20:22
Jsme na rozcestí.
Ten kdo zná historii, tak ví a ostatní si jí zaslouží prožít znovu. Kdo si chce zažít znovu 300 let temna po Bílé hoře a Německého útlaku, tak bude podporovat anarchistickou levici co si hraje na ajťáky a přitom neumí asi zmáčknout puntík ano ne v parlamentu, kteří jsou řízený přímo od Sorose z Bruselu, nebo vlastně jejich předchůdce, kteří se díky jménu Kalousek neosvědčili. Nebo budou volit Sudeťáckou pátou kolonu KDU-ČSL a nebo Poslova otroka z ODS max idiota Fialu. I já nejsem nadšený, že Babiš má být ten, co bude v EU hájit naše zájmy. Proto bude asi z tohoto patu nejlepší, aby nová vláda byla sestavena z ANO ale držená u krku ne z ČSSD, ale Trikolorou a SPD. Bůh s námi.

29.12.2020, 10:19

Ono není vlastně co hájit. Ty režimy jsou v podstatě stejný. Kdo v tom umí chodit a vyzná se, ten se má dobře za každého. Ani komunismus pro někoho nebyl tak zlej. Na vlastenectví už se dávno zapomnělo. Máme konzumní společnost a to nám musí stačit. Není proti čemu bojovat. Proč taky.Jedině že bysme volili do podle mustru Karla Janečka.Tam se mi jeví jistá spravedlnost.


27.12.2020, 05:58
Víte už
co jsou to volby D21 ?


26.12.2020, 20:41
Volte TOP 09 a Piráty a za chvilku se budeme mít jako v USA
Američané si konečně zvolili zodpovědnou vládu s jasnou vizí, která se bude konečně věnovat těm věcem, které jsou nejdůležitější. Proto její hlavní agendou bude boj proti klimatu a institucionálnímu rasizmu. Hranice se otevřou, aby do USA mohl přijít dostatek voličů Demokratů a podobné trapnosti s těsnými volebními výsledky se už neopakovaly. Naftové vrty, uhelné doly, železárny a tepelné elektrárny se zavřou. Policie se zruší, neboť je součástí institucionalizovaného rasizmu a bude nahrazena sociálními pracovníky. Kriminalita tím zázračně klesne. Klečet se bude před černými dobrovolnickými obrannými oddíly a budou se jim líbat boty. Bude schváleno odškodnění pro oběti otroctví, které spravedlivě zaplatí ti, kteří otroky nikdy nevlastnili a dostanou ti, kteří otroky nikdy nebyli. Státní správa a další instituce budou obsazovány těmi nejkvalifikovanějšími. Hlavním kritériem bude barva kůže a sexuální orientace. Konečně se tak zruší nadvláda agresivních menšin heterosexuálů a bělochů. Ženy budou osvobozeny, potrat povolen do 5 let věku dítěte. Zbraně budou zabaveny, daně se zvýší a Joe podstoupí eutanázii a Kamala bude prezidentkou všech. A Amerika rozkvete.

27.12.2020, 12:27

Táhněte!!! A už se nevracejte!!!

27.12.2020, 05:56

Stěhuju se do Ameriky a vezmu s sebou všechny pyráty. Ty vám tu nemůžeme nechat.Taková příležitost se nemá zmeškat.


26.12.2020, 10:07
Staráte se
o vlaky, autobusy - starejte se raději o zubaře občané jezdí do Strmilova, Bystřice, J.H. ... Tam by se měla zcela zaměřit pozornost, ale někdo snad za to na městě odpovídá je za to placen
to snad není starost občanů.

27.12.2020, 20:05
knoflikov
Pánové socialismus skončil stará se každý sám o sebe !! !!

26.12.2020, 13:30

Ano jsou tu problémy, které obec viditelně neřeší!


26.12.2020, 05:11
reakce na 25. 12. 2020 v 9:01
Proč kladete otázku o zrušených osobních vlacích jenom na Ohlasy? Proč se neptáte na veřejném zasedání zastupitelstva? Město bylo pozváno na jednání o rušení osobních vlaků stejně, jako bylo pozváno v roce 2017 a 2018 na jednání o autobusu. Až zastupitelstvo zařadí bod dojíždění na svůj program, v což jsem letos už třikrát doufala, a až zastupitelstvo usnesením vybere jednoho z 15, který na tato jednání bude jezdit (vzít na vědomí nestačí), dozvíme se vždy o výsledcích takových jednání včas, a ne až po zrušení spojů a Žirovnice přestane být Vysočinou opomíjeným místem, co se týká veřejné dopravy. O výsledcích takových jednání se dozvíme okamžitě, pokud budeme přítomni na veřejném zasedání zastupitelstva, na které jste hlášením městského rozhlasu pravidelně čtyřikrát do roka zváni, ale nabídku nevyužíváte. Když nebudete moci přijít, dozvíte se vše i později, když ho otiskne Žirovničan. Občané si sepsali petici za autobusy hned po zrušení spoje do práce. Má 230 podpisů, ale stále se téma veřejná doprava neobjevuje na programu zastupitelstva Města. Bude občany sepsána i petice za osobní vlaky? Zařadí zastupitelstvo bod dojíždění na program březnového veřejného zasedání?
Jaroslava Cabadajová


24.12.2020, 18:26
PF 2021
https://www.dailymotion.com/video/x7yam0u


23.12.2020, 23:00
Půlnoční mše nebude.
Vzhledem k tomu, že předpokládaný počet účastníků překračuje povolené množství, nemůže být Půlnoční v kostele.
Pokud by byla na náměstí u Betléma, bylo by nejprve potřeba oznámit toto shromáždění Městskému úřadu a žádat povolení. Pokud by ho MÚ udělil, museli by být viditelně označeni i pořadatelé, kteří by dbali na dvoumetrové rozestupy. Shromáždit by se tam mohlo jen 100 osob. Jak ukazuje moje zkušenost z posledních let, je počet účastníků na Půlnoční mši větší.
Nepochybuji o tom, že by se v Žirovnici našla duše, která by na shromáždění zavolala policii. Ta by musela přijet a akci řešit.
Abych se vyhnul komplikacím, musel jsem Půlnoční zrušit v kostele i u Betléma.
Křesťanům to absolutně nevadí, ostatní si mohou poslechnout koledy v rozhlase nebo v televizi.
J.M.Kašparů, žirovnický kněz


23.12.2020, 16:22
Půlnoční mše - bude či nebude?
Platí, jak je na těchto stránkách již napsáno, že tedy půlnoční mše letos nebude? Na stránkách Žirovnice ani nikde jinde informace o zrušení není. Děkuji.

23.12.2020, 18:52



Hlášení MěR v prosinci 2020



Odbor kultury Města Žirovnice oznamuje, že jsou v prodeji stolní kalendáře na rok 2021 Žirovnice v akvarelu za cenu 80,-/ks. Prodej je v pokladně MěÚ v omezeném čase a to po a st. 8-11, 14-16 hod. a to od 9.12.


Český rybářský svaz oznamuje prodej ryb na Vánoce ve dnech 22. a 23. prosince vždy od 8.00 do 16.00 hodin na sádkách v Žirovnici.

V nabídce také uzená ryba přímo z udírny a rybí polévka – možno objednat na telefoním čísle - 606 345 360.



Město Žirovnice zve na 14. veřejné zasedání Zastupitelstva města, které se bude konat v pondělí 14.12. od 18 hod. v zasedací místnosti MěÚ. Na programu budou majetkové záležitosti, rozpočtové změny, návrh cen vodného a stočného, návrh rozpočtu na rok 2021, zpráva o přezkoumání hospodaření, zpráva o činnosti rady aj.


Prodej vánočních kaprů na sádkách u Stojčína se uskuteční 21.-23.12 vždy od 8-16 hod., cena je 80,-/kg. V prodeji je také amur za stejnou cenu.


Z důvodu stále se zhoršující epidemiologické situace se půlnoční mše 24. 12. 2020 nebude konat ani na Havlíčkově nám. ani v kostele sv. Fi


21.12.2020, 15:46
reakce na knoflíkov 20.12.2020 v 16:30
Za socialismu nebyla veřejná správa rozdělená jako nyní na státní správu a samosprávu, a tak se o veřejnou dopravu opravdu MěNV nemusel starat. ČSAD byla státní, ne soukromá. V současné době jeden stupeň samosprávy tvoří Kraj a jiný stupeň samosprávy tvoří Město či Obec. (Státní správu tvoří Městský či Obecní úřad.) V roce 2017 a 2018 Kraj všechna Města i Obce (ne městské úřady, ne obecní úřady) vyzval k jednání o veřejné dopravě, když připravoval VDV systém, aby se každé Město za své dojíždějící občany vyjádřilo. Naše Město nevyslalo zástupce nikdy, a protože jednání o dopravě i pro Žirovnici na Kraji pokračují, jde mi o to, aby zastupitelstvo Města Žirovnice usnesením určilo jednoho zástupce z 15, který by na jednání do Jihlavy v případě dalšího pozvání dojel. Víc nechci. Vím totiž od jiných dojíždějících z jiných měst, že města svého zástupce pro jednání na Kraji o dopravě mají určeného. (Mimochodem, jedno pozvání je na den 22. 12. 2020, ale nikdo určený nebyl. Pojede tedy někdo ze Žirovnice?) Když se Kraj nedozví o poptávce, pak to, co v rámci veřejné dopravy může nabídnout, dá logicky jinam.
Jaroslava Cabadajová



25.12.2020, 17:11

Starosta jako člen zastupitelstva obce nebo rady obce má naprosto stejná práva a povinnosti jako ostatní zastupitelé, či radní. Starosta je jim tedy roven. Zvláštní postavení má podle zákona v organizování jednání zastupitelstva obce, či rady obce. Zároveň jednání řídí. Dále stojí v čele obecního úřadu. (Velmi zjednodušeně)
O městě rozhoduje v souladu se zákonem zastupitelstvo. Bohužel mám někdy pocit, že většina zastupitelů nezná legislativu, která se jich týká. Nezná své povinnosti (ani svá práva). Minulé volby vyhráli Starostové a nezávislí, starosta je z ODS, zastupitelstvo se pro něj rozhodlo. Zastupitelstvo chodím volit kvůli tomu, aby mě zastupovalo, ne aby rozhodovali pouze o tom, kdo se stane starostou.
JC II

25.12.2020, 15:45
Starosta
Je to dobře, že rozhoduje je z přítomných nejrozumnějším má cit pro město a dlouhodobé zkušenosti, které jsou k nezaplacení.

25.12.2020, 09:01

Autobusy - stále dokola spojů do PE a J.H. je dost starat jste se měli když se zrušil osobní vlak to bylo každému jedno.

22.12.2020, 07:58
Bývalý zastupitel
Dokazuje to, že zastupitelstvo města Žirovnice je zbytečné, i když se pravidelně schází a hlasuje. Většinou jednomyslně o tom, co mu je předloženo starostou. Ten jediný tu rozhoduje.

21.12.2020, 17:15

Nejel jsem autobusem již několik desítek let, ale tento názor se mi zdá rozumný.


19.12.2020, 22:29
Okay
Pár slov, nic víc, nic míň. Pamatuji si, když Babiš přebíral po Kalouskovi ministerstvo financí. Čísla se nedají ojebat. Kalousek republiku zadlužil na 42% HDP. Když důchodce šel pro léky a měl zaplatit 30 korun za jeden lék na receptu, tak ho raději zahodil a umřel Babiš nás za 6 let oddlužil ze 42% na 28% a proto si dnes můžeme dovolit rozpočet se 100 moliardami které plasou. Ať žije Babiš. Jestli tu někdo ohrožuje Český stárt, tak to jsou neomarxisti Piráti, kteří jsou jen odnoží Sorosových pirátů z Bruselu.Koho to zajímá, tak napište a já Vám vše osvětlím,

26.12.2020, 15:19
Hrušky a jablka
nojo ty jelito ale v jaký době hospodařil Kalousek a v jaký Babiš... žralok z Blavy to řídil v době bezprecedentní ekonomické konjuktury, která se možná ani nikdy nebude opakovat.

25.12.2020, 09:07
Plně souhlasím
Většinový názor národa - skutečnost.

22.12.2020, 12:04

“Čím dál víc se v poslední době objevují zmínky o Antifě, která sehrála značnou roli při letošních amerických prezidentských volbách. My tu máme tu svou, českou, kdo o nich nic neslyšel, je to dobře organizované radikální ultralevicové militantní hnutí, jehož veřejně neskrývaným cílem je vytvořit komunistický světový řád.
Standardně jejich přívržence v černém vidíte v televizi, jak rozbíjejí výlohy, zapalují soukromý majetek, obsazují a následně ničí něčí dům, v České republice máme zkušenost třeba s Klinikou, rádi používají násilí a masivně podporují hnutí BLM.
‼️ Občas jste mohli mezi těmito lidmi zahlédnout Ivana Bartoše, předsedu Pirátské strany, případně Jana Cempera z projektu Manipulátoři.cz. To mimochodem dost vysvětluje, proč se Piráti čas od času snaží nenápadně otevírat debatu o vyvlastňování soukromého majetku a proč jim nevadí omezování svobody slova, obojí by totiž moc rádi. Trochu se obávám toho, že nyní v době covidové jim to dost možná vyjde.
Proto to z mého pohledu není cool strana mladých chytrých ajťáků, jak se může na první pohled zdát, ale strana, která může zásadně a negativně ovlivnit naši demokracii, ale o tom zas až jindy.

21.12.2020, 17:08

Ten jejich guru Michálek co by chtěl být ministrem spravedlnosti je teda totální mentál. Prvně v televizi tvrdil, že už Masaryk říkal, aby lidi nevěřili všemu co si na internetu přečtou a potom tu jeho družku co si na videu cpe váleček do vagíny chytnou novináři jak se schází s majitelem Francouzké reklamky co má exkluzivní smlouvu s Prahou. Hlavně že tvrdí, že mají vše transparentní :-) :-) :-) Jen banda feťáků řízená Sorosem

20.12.2020, 17:21
Tak osvětluj
Okeyi. Dík


17.12.2020, 17:59
Dotaz na místní odborníky
Tak co, doktoři, necháte se očkovat?

18.12.2020, 08:55

Ono moc na výběr nebude, tak na co otálet.


15.12.2020, 09:42
Jak to ve skutečnosti je
Za to, co se děje, nemůže vláda, ale virus. Jenže my rádi hledáme viníky, rádi někoho pronásledujeme a urážíme Je zoufalství číst nebo poslouchat donekonečna se opakující komentáře těch politiků, lékařů, umělců a novinářů, kteří si často hojí spíše své ego a mindráky, než aby se pokoušeli hledat rozumná slova. Většina z nich nechce někomu pomáhat, ale mantrou je "já to
přece říkal už dávno" a "vláda to celé dělá špatně". VV.


13.12.2020, 08:05
Včera v CT24
Nám všem potvrdili, že osobní vlaky mezi Počátky-Žirovnice a J. Hradcem už nikdy jezdit nebudou. O náhradě autobusy se jen zmínili.Jestli se naši zastupitelé o zřízení nové autobusové linky nebudou v pondělí na schůzi zajímat, pak se jí ani nedočkáme a dotyční představitelé, včetně starosty, jsou tu nanic.

13.12.2020, 09:22

Viděla jsem to i já. Pro redaktora ČT slovo Žirovnice neexistuje. Ve stanici ve Stojčíně jmenoval jen Počátky. Jeho slova jen potvrdila, co víme od března - se Žirovnicí se nikde nepočítá. Za Žirovnici se nikdo kromě 230 petentů nepostavil. Petice bez podpory zastupitelů má bohužel jen nepatrnou váhu.Zítra půjdu za Žirovnici znovu prosit na veřejné zastupitelstvo. přijďte mě, prosím, podpořit. J. Cabadajová


12.12.2020, 05:36
denní dojíždění do práce
Přijdu na veřejné zasedání žirovnického zastupitelstva dne 14.12.2020 v 18:00 sama za denně dojíždějící? Bude ze mě mít zastupitelstvo opět legraci jako 15.6. a 14.9.? Nebo Vy, kterým veřejná doprava ráno do práce a odpoledne po práci nefunguje aspoň tak, jak to mají počátečtí, půjdete se mnou? Velmi Vás o to prosím. Žirovnické zastupitelstvo se totiž domnívá, že denně dojíždějící veřejnou dopravou ze Žirovnice je jen jedna Jaroslava Cabadajová.

20.12.2020, 16:30
knoflikov
Dobrý den - nevím vlastně co chcete, ani za socialismu se město nestaralo o cesty občanů do práce byla větší obslužnost ale navazující více na školy !Dnešní vládnoucí garnitůra považuje za úspěch jednotnou jízdenku což byla úplně běžná věc ČSD měla železnice a ČSAD mělo silniční dopravu. Já osobně jsem jezdil ve 4,20 na Pelhřimov a práce mi začínala v 7 hodin !

18.12.2020, 07:23

Na stránkách www.zirovnice.cz je v rychlých odkazech úřední deska. Čtvrtá složka v pořadí s názvem Jiná úřední sdělení, informace obsahuje POZVÁNKU NA JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA KRAJE VYSOČINA. Bod číslo 29 zní: Stanovení rozsahu základní dopravní obslužnosti Kraje Vysočina pro rok 2021.

Otázkou je, jestli vedení našeho MĚSTA pozvánku přijme, když už ji na úřední desku vyvěsilo. Pokud pozvánku bude ignorovat, zase Žirovnice vypadne z kola ven?

17.12.2020, 08:13

To už snad bude jinej starosta a jeho zástupce-?!

16.12.2020, 17:20
Pozorovatel
No, vzhledem k nulovým reakcím se na zastupitelstvu asi nic zásadního nestalo. Možná se začne dojíždění řešit až panu starostovi a místostarostovi dorostou děti a budou jezdit na střední školu. Potom sami zjistí, že se nebudou moci dostat do školy nebo zpět domů v časech, ve kterých by potřebovali a svůj volný čas budou trávit čekáním na autobus či vlak.
PS: jinak veselé Vánoce a zůstaňte zdraví

12.12.2020, 08:34

Na úřední desce visí pozvánka na pondělní veřejné zasedání zastupitelstva. Bod veřejná doprava zase chybí. Problém je vyřešen, nebo ututlán?


07.12.2020, 08:06
pitomci
Největší debilové volí stranu obchodníků s chudobou a lichvářů kolem ulhaného populisty a lháře Pitomia. U voličů SPD je retardace neskutečná.. v Žirovnici je výskyt větší než čínské chřipky

07.12.2020, 09:30

Napsala eurobuzna a šla políbit prdel Merkel. :-D


07.12.2020, 08:00
Babiš je největší virus
Důchodci, užijte si úplatek 5000 od vlády - kupte si něco v Pepcu, vsaďte Sportku, objednejte hrnce.... O ty peníze vláda připravila podnikatele v nouzi, zadlužila vaše vnoučata.

12.12.2020, 15:18
knoflikov
Dobrý den - buďme rádi že vláda je taková náhradu dá málo ale dá v ryzím kapitalismu nedostanou nic !! !!

07.12.2020, 09:39

Ty se nestarej o důchodce. Kdyby jsi nebyl přicucnutej ke státním zakázkám, tak si nevyděláš ani na slanou vodu. Ať žije ANO, ať žije pan BABIŠ, který dokázal státní dluh HDP snížit s Kalouskových 42% stáhnout za pět let na 28% a nebejt COVIDU, tak jsme letos už na 20%. I tak jsme v Evropě čtvrtej nejméně zadlužený stát. BRAVO BABIŠ!


05.12.2020, 11:10
Užijte
si strom na náměstí. Příští rok půjde k zemi.

06.12.2020, 20:38

Někdo hodně chytrý..


03.12.2020, 10:49
Houxy nehouxy tohle se proslýchá
Artabán jde údajně do pronájmu bratrům Knotkovým a v prostorách zverimexu bude fitko, se kterým se dříve počítalo v bývalém objektu Jednoty. Kdo má přesnější informace, může je dodat.

08.12.2020, 19:50
znalec
Artaban bych nevzal ani zadarmo. Kluci se v tom budou chvíli plácat a pak zjistí, že naletěli.

08.12.2020, 19:42

Zookoutek byl pěkný, jen je škoda, že jediný exot byla paní majitelka. :-D

08.12.2020, 18:52
OKO
Je jasné, že Artaban v tak malém městečku a ještě na náměstí, nenáměstí kde sotva přežívá to Arnošta moc dlouho bavit nebude.

08.12.2020, 07:26

V jednotě už vyhrává muzika a bude tam Fitcentrum Žirovnice. Bývalý zoo koutek zatím nikdo nepronajal. O Artaban se budou dělit Knotek a Vodáček. (Vše z druhé ruky).

07.12.2020, 09:49

Fuj, teď jsem se až zpotil. Místo Vodáčci jsem četl Voráčci. To by ten Artaban už dlouho nefungoval. :-)

05.12.2020, 20:10
Přísně tajné
Dle mých informací, které jsem nabyl tento čtvrtek, kdy jsem odposlouchával rozhovor zainteresovaných osob, máte informace zcela správné a aktuální. Když se v prostoru bývalé jednoty provedl hloubkový vrt, kvůli instalaci tepelného čerpadla, narazilo se zde prý na obrovské ložisko ropy, a proto má objekt Jednoty zároveň posloužit jako ropná rafinerie.

05.12.2020, 16:58
Přísně tajné
Dle mých informací, které jsem nabyl tento čtvrtek, kdy jsem odposlouchával rozhovor zainteresovaných osob, máte informace zcela správné a aktuální. Když se v prostoru bývalé jednoty provedl hloubkový vrt, kvůli instalaci tepelného čerpadla, narazilo se zde prý na obrovské ložisko ropy, a proto má objekt Jednoty zároveň posloužit jako ropná rafinerie.

05.12.2020, 11:09
Misto Jednoty
bude fitko a Artaban budou mit v pronajmu Vodacci.

04.12.2020, 22:32

A Jednota ?


27.11.2020, 00:07
Prý i v Žito
V Praze otevřeli hospodu i přes zákaz. Uvnitř policie našla třináct lidí
Pražská policie ve čtvrtek v podvečer narazila na otevřenou restauraci v pražských Kunraticích. Uvnitř nalezla třináct lidí.

07.12.2020, 07:55
Babiš je největší virus
A z čeho mají taky chudáci podnikatele žít, když na almužná 500 denně čekají týdny a musí z ní platit odvody, nájmy, energie, splátky, jídlo pro sebe, děti, bydlení, benzín... Uplácet důchodce vládě zloděje Babiše jde, ale pomoci lidem, které pandemie opravdu poškodila to neee.

Inzerce
Rybáři nabízejí


Prodloužení výstavy J. Presingera


česká pošta
Od 1. 9. 2020 změněna otevírací doby Pošta Žirovnice Tel.:954 322 361 posta.p204467@cpost.cz Havlíčkovo náměstí 223 394 68 Žirovnice PO - 10:00 - 12:00 polední pauza 13:00 - 18:00 ÚT - 8:00 - 12:00 polední pauza 13:00 - 16:00 ST - 10:00 - 12:00 polední pauza 13:00 - 18:00 ČT - 8:00 - 12:00 polední pauza 13:00 - 16:00 PÁ - 8:00 - 12:00 polední pauza 13:00 - 16:00 Sobota, Neděle - zavřeno

AUTOBUSY do J. Hradce
4;31 5;31NV 6;03 7;10 7;16 8;24Ka 12;30NV 14;47NV 16;17

AUTOBUSY do Pelhřimova
4;22x 4;37x 5;37 6;05 6;55 7;17Ka 8;24 9;01Hc 12;36 13;00 13;10 14;15 4;42 15;34 15;45 15;53 16;47Ka 17;23 21;00 So 17;37 Ne 9;37 13;37

AUTOBUS NA HŘBITOV:
PO-PÁ Hasičárna cca 6;00 / Autobusák 6;03 Hasičárna cca 7;00 / Autobusák 7;14 Odjezd ze hřbitova cca 7;40 Autobusák 13;40

AUTOBUSY směr Počátky
Všední dny: 5:00 5:10 5:36 5:37 6:05 6:28 6:49 7:49 N8;55 9:28 10:16 10;23 10:55 12:24 12:28 12:34 13:05 13:40 14:15 14:28Pá 14:38 15:21 15:34 15:36 15:54 17:01 17:07 17:23 17;33 18;02 18;31 18;49 18:58 21:00 23:52 Sobota: 8:55 9;37 13;37 16;55 17;37 Neděle: 8:55 9;37 13;37 16;55 17;37

AUTOBUSY - Jihlava
4;22 přes PE 5:33x 6;03x 6;05x 6;50x 10;55x 12:34Ú-Pá 12:36? 13;33x 14;42x

AUTOBUSY nádraží:
5;10 6;18 7:18 8;18 9:28 10;18 10:55 12;18 13;08 13;40 14:28 15;18 16:03 17;53

www.ROMANYZDARMA.CZ